Merhaba sevgili anneler. 21 günlük bebeğim var ve göğüslerim emzirmekten parçalanmış durumda. Küçük bir parça ayrıldı kopacak gibi o derece kötü, kenarlarında da oyuk şeklinde yaralar mevcut 😢 Mustela, lansinoh, garmastan kremlerini, zeytinyağı, tahin yağı, kantaron yağı ve en son olarak da gümüş kapak kullandım. Ama hala iyileşme belirtisi yok. Bunun için doktora gitsem kremden başka bir çözüm sağlayabilirler mi, ne yapacağımı şaşırdım, sık dişini emzirmeye devam et diyorlar ama bu gidişle emzirecek bir ucum kalmayacak diye çok korkuyorum, bir yardım bir fikir lütfen 😢