Kızlar önceki postumda bebegimin kakasini yapmamasiydi. Kabız değil ancak yapmıyor duphalac kullanıyorum metsil verdi doktor zeytinyağı kullanıyorum yani anlayacağınız her türlü şeyi kullanıyorum gene bekletiyor kakayi ve çok huzursuz oluyor mama içiyor aptamil kullanıyoruz. Sorum şu kaka ve gaz sorunu yaratmayacak mama öneriniz var mı bide o mama yi deneyeyim belki mamadan dolayı kaka sorunumuz vardır önerilerinizi bekliyorum canlar.