Kızlar 6 aylık bebeğim var hergün düzenli serum fizyolojikle burnunu temizliyorum ama şuan havalar cok sıcak olduğu için klimayı açmaya basladık ve aşırı derecede kızımı rahatsız ediyor tıkıyor burnunu buhar makinesi de fayda etmiyor napacağımı bilmiyorum fikri olan varsa söyleyebilir mi acaba