susiron Olric11 Elimden gelse içtiğim çaya bile nane katacagım 😁en sevdiğim baharat .Çoğunlukla yaptıgım her yemeğine nane kullanıyorum .Midesini rahatlattıgınj düşünüyorum .Bence kullanın 😁
Olric11 susiron bende çok severim oğlum biraz maalesef biraz sıkıntılı. Arada kalmıştım deneyeceğim bende ☺️
Minikmucizem02 Olric11 katın katın nanenin bir zararı yok mideyi rahatlatr hem tadını da güzelleştirir afiyetle yesin bebişiniz😋😋🙂