Yeniannee06 30cc mama yeterli bence bizde o dönemlerde 30 cc içiyorduk mamayı sarılığı gerileyene kadar öyle içirin ve sütünüzü artırıp kilo alımı da iyiyse yavaş yavaş mamadan kesin bence yoksa giderek artırarak fazlasını istiyorlar 😔ben malesef önüne geçemedim şu an 120 cc içiyor 4,5aylığız ve sütümde artmadı mamayı artırdığım için 😕