Aynı şey bu sabah başıma geldi. 9,5 aylık benim kız da. Uyandı, yanıma aldım, etrafımızı yastıkla çevirdim ama yatağın kenarında ufak bi açıklık kalmıştı. O oynaşırken uyumuş kalmışım yine. Peşinden bir patırtı. Nasıl kalktım bilemedim. Bizim yatak da çok yüksek, oradan düşse Allah muhafaza bir zarar olur kesin diye düşünüp korkarım hep. Allah’tan başucundaki komodinin üstüne düşmüş. Biraz da korkudan galiba ağladı biraz, birkaç saat oldu. Bir sıkıntı yok bizde de çok şükür. Artık hiç yatak üstüne koymamak gerekiyor