kucukprensinannesi 2 ay 8 günlük oğlum emzirmek için alıyorum kucağıma ağlıyor memeyi bi alıyor emiyor sonra bırakıp ağlıyor sütte geliyor kucağıma aldığımda gaz çıkaracağı tutuyor patır patır büyük insan gibi gaz çıkarıyor kafayı yicem ya
zeynepduha kucukprensinannesi sizinle hep aynı şeyleri yaşıyoruz yorumlarda da karşılaşıyoruz 🤣 2 ay 12 günlük kızım
Tugcesilam kucukprensinannesi 2 aylık atakları var o dönemdesinizdir bnm kızımda öle olmuştu siz sakinleştirp öle verin ben öle yapıyordum gececek buğünler biz 7 aylık olduk ama o 4 ay atagı yokmu hepsinden beter bnm kızım memeyi bırsktı o atakta
Tugcesilam kucukprensinannesi birde ben o zamanlar aksiydi şlk yalancı emzik veriyordum susuyordu hemen cıkarıp mememi veriyordum öle emiyordu
[silindi] kucukprensinannesi 3,5 aylığız halen devam ediyor meme reddi valla ne zaman bitecek diye düşünmekten kafayı yiyorum sağmaktan yoruldum
ikiKudurukAnnesi Konu ile alakasız ama siz kayınvalidenizin evinden ayrılmıştınız sanırım ne yaptınız toparlayabildiniz mi ?
kucukprensinannesi ikiKudurukAnnesi evet canım Allaha bin şükür şuan ayrıyız hiçbiriyle de görüşmüyoruz
BurcuBrc kucukprensinannesi 4 aylık olacak hala aynı bir emiyor 5 dk daha yok 300 Gr almış emmiyor mama da istemiyor
BurcuBrc kucukprensinannesi memeyi gorunce başlıyor ağlamaya ben de çözemedim 2. Ay asisindan sonra bı şekilde hep. Doktor iyi durumu diyor sadece alt sınırda kilo alımı
BurcuBrc kucukprensinannesi asi sonrası yemesi bozuldu mama da yemiyor istemiyor şaşırdım bende 3100 doğdu 4 aylık olacak 5800 ikinci aya kadar 1 kg aldı sonra 300-400 Gr alıyor hep
BurcuBrc kucukprensinannesi vermiyor da işte çok az alıyor kıpır kıpır gazı da çok var alttan çıkaramıyor masajlar damlalar bana mısın demiyor. Gaz çıkarsa düzgün emiyor çıkmazsa akşama kadar aç duruyor
BurcuBrc [silindi] biz de 4 aylık olacağız 4 gün sonra çok az emiyo biberonu da istemiyor valla sakın haldeyim
kucukprensinannesi [silindi] strese girdim kaç gündür zaten uyumuyordu birde bu eklendi gece uyumak bilmez emme desen emmeye gelmez allah yardımcımız olsun