Herkes doğumda 5-10 kg veriyor ben 82 ile doğuma gittim bebeğim 12 gün hastanede kaldı eve geldiğimde 83 kilo idim ve kilo almaya devam ediyorum 😔 anlamıyorum bebeğim 2.5 kilo doğdu doğumda en az 3-4 kilo vermiş olmam gerekmez miydi 😬 strese girdikçe kilo alıyorum ne yapmalıyım sizce?? hareket etmekte bile zorlanıyorum artık