Anneler merhaba . Bebeğim dogdugundan beri sleepy kullaniyorum ancak son bı iki haftadır bezini degistrdgm zaman jel gibi minik minik şeyler oluyor bezde poposuna yapışmış şekilde parlak böyle kristal gibi.sleepy kullanipta bu durumu yaşayan varmı acaba?