Flamingom Maviyesil121212 benim en sevdiğim maya oldu diyebilirim. Butun mayaları denedim toz sıvı en güzeli en temizi en pratiği. Toz da ilk mayayı oluşturmak üşeniyorum. Birde buyuyonun da toz mayası var ama ben begenmedim. Alırken son kullanma tarıhıne dikkat edin derim. Açınca bozuk ise tasıyor gibi oluyor birde temiz içerik oldugu için kolay bozulabilir. Saklarken buzdolabında kapakta değil rafta saklayın. Sıcaklıgı ani değişmesin. Cok populer burada bazen Ben bulamıyorum ama getir de oluyor arada evde bitince istiyorum çıkamazsam
Maviyesil121212 Flamingom ben burda okudum ilk defa, hep eski mayamla yenisini mayalardım; insallah bunu da beğenirim en azından daha sağlıklı. Bu arada ben 3-4 litre süte 1 litrelik kavanozlarda mayalıyorum 1 hafta kadar gidiyor , bozulur mu acaba
Akinbebek Maviyesil121212 rica ederimm :) probiyotikli oldugundan mıdır bilmiyorum ama tadı biraz farklı oluyor sonra mayaladıgınız yogurdu maya olarak kullanırsanız normal tadı oluyor :)
Maviyesil121212 Akinbebek yaaa elimdeki sakız gibi uzayan yoğurdu da bu şekilde mayaladıkça normale döner belki bilemedim
Flamingom Maviyesil121212 o da olur tabi ama ben hep bir maya toz mesela hazırladım. Üstünde yazar 5 lt süt için derdi. Ben 1 litreye hazırlar mayalık ayırırdım. O mayalıktan maksimum 4 tane yoğurt yapardım. Yada tek seferde 5 litre yapacaksam bir paket kullanır bir dahakine yenisini hazırlardım. Probiyotiklik bitiyor. Bagırsak florası hep düzgün olsun diye hep boyle yaptım. İkinci beyin olarak geciyor bagırsaklar biraz fazla arastırdım sanırım 😊probiyotik çok önemli hepimize faydası cok. 1 haftada bozulmaz bence kaşığınız temiz kuru olsun hep hemen alıp kapatıp kaldırın yeter bence
Maviyesil121212 Flamingom Flamingom ekran görüntüsü aldım hemen 😂 cok teşekkür ederim uzun uzun anlattığınız icin 💓
turisinannesi Maviyesil121212 bende bimden almıştım mayayı activia sade probiyotik yoğurt mayasını surekli yoğurt yapa yapa kendi mayamdan kullandım daha sonra memnunum tadı da artık doğal yoğurt gibi oldu zaten
Karakiz1 2 veya 3 kez kendiniz yeniden mayaladikca kendi mayaniza donecektir yogurdunuz benimde basima geldi uzadi boyle kendim ayni mayayla tekrarladm gene benim mayaladigim gbi oldu
Maviyesil121212 Karakiz1 ya evet birkaç kişi daha bu şekilde yazmış olmadı elimdeki mayayla deneyeyim birkaç kez daha teşekkür ederim 💐