Öğretmenim özel okulda çalıştım sabır timsali bir insanımdır okulda o kadar zıpır öğrencilerimiz olurdu öğretmenler odası illlahlah ederdi ben yok ya ama çok sevimli çocuk dediğin yaramaz olur biblo değil ya koy kenara dursun derdim 😂😂😂 başımda buldum yaramazı kızım oldu benimde uslu olur kız çocukları hanım hanım olur diyordum ama yok bu fena fena🙈🙈 2,5 yaşında kızım inat inat keçi gibi inat yapmak istediği bir şeyi ona hiç bir güç yaptıramamazlık yapamaz, veya yapmak istemediği bir şeyi kimse yaptıramaz, ben çok inatlaşmaya girmiyorum eşim de aksine onu kızdıracak ne varsa yapıyor dün akşam salon halısını paylaşamadılar misal 😂😂😂 halı benim diye yuvarladı tamam diyorum kaldırsın illaki unutacak eşimde üzerine gidiyor hayır halı benim diye 2. Bebeğim de eşim olıyor da 😂😂😂 ben gülüyorum kızımın inatlaşmalarına çoğu zaman, ilgisini algısını başka yöne çekmeyi başarıyorum, hiç mi kızmıyorum oo kızmadığım gün olmuyordur herhalde 5 dk koltukta oturma cezası var 🙈 sonra anne barışalım mı annecim annecim cennet kokulu annecim diye boynuma atlıyor unutuyoruz gidiyoruz ikimizde 🤩