RaziyeNu Kızlar 13 aylık bebeğime philps avrnt biberon alacağım sizce cammı almalıyım plastik mi içinde mama vericem hangisini önerirsiniz
Kuzeybabyy RaziyeNu yani cam sıkıntı olabilir kendi tutmak isticek çünkü kırılabilir biraz küçük olsa cam iyi olur ama 13 aylıkmış ben doğdugundan beri caöda kullandım şuan beş aylık plastik kullanıyorum
ipekkizz RaziyeNu 7 aylık kızım camdı bizimki eline alıp atmasıyla kırılması bir oldu plastik alın sizin bebeginiz büyük birde ☺️
Pinar_kb RaziyeNu cam sağlıktır net ama cam tehlikelidir. Bende plastik kullanıyorum. Temizliğini iyi yaptıktan sonra problem olmaz.
Byn87 Kuzeybabyy aventin camları kaliteli oluyor . Ben doğduğundan ber cam kullanıyorum . Kaç sefer yere düştü sayamadım ama hala kullanıyoruz. 9 aylık bebeğim . Cam zemine de düştü, parkeye de , ve gayet sert şekilde
Kavininananesi Kuzeybabyy cam tabiki her seferinde kaynatırım çoook susuz kaynatdığımda oldu😁😁😁10 aylığız biberon içerken zaten yanındayız o yüzden korkmayın kırılmaz😁😁😁
RaziyeNu Dilara61 evet ya sağlıklı olanı cam ama bilemedim bende biz normal wee kullanıyorduk biberon reddi yüzünden avente geçicez
Zehr Yere atma durumu olduğu için cam almayın hem kendi tutmak isteyecektir cam ağır olur. Bizimki daha 2 aylık olmadı ama ben plastik olanını aldım bunları göz önünde bulundurarak
Strongmommm Biz de doğduğundan beri cam kullanıyoruz. Bi kaç kez düştü çarptım bi yerlere şükür kırılmadı. Çok da memnunuz. 5 aylık olduk.
Rosaa RaziyeNu çam daha sağlıklı eğer düzgün kullanabilirseniz kırmadan. Ama benim gibi dikkatsizseniz plastik alin