Birsenkerim Kızlar evim çok aşırı sıcak bebeğim yeni iyileşti bronşlara inmişti öksürük. Şimdi nasıl giydirmeliyim sıcaktan islik olmuş 14 ayına girecek bebeğim
ecemm-6161 Birsenkerim canım zıbın alttan şort giydir ben öyle yapıyorum havalar artık cok sıcak benim oğluma da doktora götürdüm sıcaktan isilik dökmüş oğlum cok kötü cok giydirme daha fazla döküyor terlemesine izin verme
Kizimmmmm Birsenkerim kizim 14 aylık. Gündüzleri sadece tek zibinla duruyo evde yatarken de sadece zibinla yatiyo.
nursocum Birsenkerim sıcak çok tehlikeli Ya dikkat edin çok giydirmeyin sen nasıl giyiniyorsan o kalınlıkta giydir
Birsenkerim Kizimmmmm ben hastalandığı gündem beri biraz tereddüt ettim bende tek zıbın giydireyim o zaman teşekkür ederim
Birsenkerim nursocum hani yeni hastalıktan kurtulduk diye çok ince de giydirmeyim diyorum ama bu sefer de isilik oldu işte.
annesinin_kizi Birsenkerim benim kızım 1 yaş 24 günlük Gece çıtçıktı zıbın üstünde tşortle yattı Buranın havası nemli ve çok bunaltıcı
Happydef Birsenkerim zıbın altına ince pijama giydiriyorum ben emekledihi için bacakları acimasin diye. Emeklemiyorsa tek zibin giydirmek yeterli olur
ikiKudurukAnnesi Birsenkerim ben evde sadece zıbın ve şort giydiriyorum atlet üstüne tişört giyince çok terliyor çünkü