Kizlar bebegim 11 aylik 2 gundur burnu asiri derecede akiyor gozleri kizariyor yasariyorr
Aferin kullaniyorum ama yinr ayni saglik ocagini aradim kullanmaya devam et dedii
Nasil gecer sizce ne kullanmam gerekiyorr
Bildiginiz etkili cocuk surubu falan var mi doktora sorarak alsam kullansam