Babyluna ya içiniz rahat edecekse bi gastroya götürün derim ben dediğim gibi iyice karaciğer organ ultrasonuna falan sokmuştum kanda da enfeksiyon çıkınca zaten kesinleşti ama biz o zamana kadar vitaminleri dahil aşı hiçbirşey yaptırmadık ben de emzirdiğim için ıhlamur dahi içmedim