merhaba güzel anneler,
Oğlum bugün tam 2 aylık oldu, çok şükür gece uykularımız güzel ama gündüz uykularımız tilki uykusu yanından ayrıldığım an uyanır. Bunu da geçtim yanından 1 dk ayrılamam, tuvalete bile gittiğimde başlar ağlamaya🤦♀️ Bi mutfağa gidiyim bişiler atayım ağzıma diyorum 2 dk durmuyor🤦♀️ Her an yanında durcaksın yanına gelir gelmez susuyor. Bu geçiçi bir süreç mi yoks böyle mi gider hep💆♀️