Arkadaşlar humana mamanın üretimi geçen sene durmuş ve biz ondan başka birşey içemiyoruz 2 numara humana mamaların da en son tarihi 11. Ay 2021 miş önerilmiyor yakın tarih olduğu için ve biz humanadan sonra neye geçebiliriz geçiş yapıpta şu mamayı içti diyen varmı 😞😞😞 sma aptamil bebelac tadları humanaya göre de ağırmış zaten kesinlikle içmiyor onları denedim