İlk 3 ay benimde kullanmadığım damla kalmadı. Rezene ve kimyon çayı da içirdim bebeğime kendimde içtim ama pek faydasını görmedim. Kiraz çekirdeği kuşağı da kullandım. Ne yapsam gazlı bebekti ve göbek fıtığı oldu atamadığından. Simdi 6 aylığız 3 aydan sonra gaz sıkıntısı azaldı göbek fıtığı da kendiliğinden gitti