tosbikannesiii 2Minnosannesi biz yarın 1 yasına girecez henüz vermedim hatta biraz daha beklemek istiyorum yani bal beni ürkütüyor nedense
berna_demir 2Minnosannesi balın içindeki mikroorganizmayı biz büyükler sindirebiliyor ama bebekler sindiremediği için 1 yaşına kadar yasak bence biraz daha beklemenizde fayda var tatlandırma amaçlı soruyorsanız pekmez katılabilir bir şeylerin içine
2Minnosannesi tosbikannesiii 26 aylık ablası var o 1 yaşına girdiğinde veriyordum içine ceviz falan koyardım kahvaltıda yerdi bi sorun olmadı hiç. Dondurma yapacam onlara içine koyacam.
2Minnosannesi berna_demir Evet dondurma yapacaktım tatlandırmak istedim. Pekmez dışında başka neyle tatlandirabilirim. Çilekli yapmayı düşünüyorum. Ablası 1 yaşından itibaren hemen hemen her gün yiyor 1 2 çay kaşığı.
berna_demir 2Minnosannesi denemeyen biri olarak yanlış yönlendirmek istemem ☺️ Denediğinizde yorumlarınızı bekliyorum ama bana da tecrübe olur ☺️