Alphan0105 Kızlar bebeğim 3 emziğide tutmadı . 2 aylık olduk devamlı elleri ağzında.. siz hangi markaları kullanıyorsunuz anne gögsüne en yakın olan hangisi sizin tecrübelerinizle ?
zeynepbalci Alphan0105 bir buçuk aylıkken avent ultra air aldım onu verdim tuttu canım, ilk damaklı vermiştim öğürdü onu hep bunu da canı isterse tutuyor bazen atıyor ama diğerine göre tutuşu daha iyi
Katarsis Alphan0105 o konuda sanırım şanslıyım başta nuk kullandım şu anda chicco hatta oğlum hiç farketmedi bile hemen aldı onu da
eilik zeynepbalci Ultra air damaksız mı? Benim verdiğim de damaklı öğürüyo verdiğimde sonra da atıyor arada bi tutuyor çok kısa süre sadece 🤷🏻♀️
Yica Alphan0105 tommee tippee emzik 0-6 ay emziğini sevdi oğlum. Ucu da anne memesiyle uyumlu. Gece parlayanlardsn alırsanız gece bulması da kolay olur. Ne yazık ki ben aldıktan sonra keşfettim gece serisini
HeartShapedGlasses Alphan0105 benimki doğdu doğalı emzik tutmuyo bir dönem avent ultra air kullandım 1-2 ay sonra onuda bıraktı 2-3 aylıktı
simaysmother Alphan0105 kızım ilk ay damaklıları reddetti tutmadı, bibs aldım tek seferde tuttu. bebekten bebeğe değişiyor ucu farklı olanları deneyin sırayla.
esrauner Tommee tippe kullaniyoruz biz de. Damaklilari sevmedi kizim. Hep atti agzindan. Tommee tippe ucu anne gogsune yakin. Bizim gaz sancilarimizda cok faydali olur. Tavsiye ederim
Dilekdefne21 Alphan0105 ben bi tane aldım normal damaklı emzik wee baby onu tuttu ilk 1- 2 az emip çıkartıyordu 3 aylık oldu şimdi tam emiyor
AND-20 Alphan0105 pihiplis in emziğini aldım daha yeni onu tutu valla 4 aylık olduk öyle tutu ellini ağzına götürmeyi kesti en azından damaklı olanı da tutmadı iki emzik denedim 1 ni tutu şükür