Bi kac gun once hastalık geçirdik buraya da yazmıştım 1 2 defa akil almak amaçlı, doktora goturmeden atlattık ama yine de huzursuzluk gecmeyince götürdüm ne olur ne olmaz diye bi onceki doktorumuzdan memnun kalmadığım için doktor değişikliği yaptım bi kac tavsiye üzerine neyse ki hafif nezle geçirmiş dedi burun akıntısı için sürekli serum fizyolojik ile temizlememi söyledi ve bu sırada kilo boy ölçümlerini de yaptı kilonuz normalin 2 tık altında dedi 8 ay 7 gunluk kilomuz 7850 6. Ayda 7 kilo idi 2 ayda 850 gr aslinda az degil ama normalim altında dedi dogum kilomuza göre normalmiş ama bu ayın sonuna kadar 300 gr alması gerekliymis yani kafami karistirdi iyi mi kötü mü anlayamadım bi normal diyo persentil tablosuna bakiyor düşük diyor sorum şu ki bu sekilde 8. ayında kilosu düşük olan yada 7.850 civarlarında olan anneler doktorunuz ne dedi normal.mi bu durum yoksa düşük mü zaten eknguda ve meme reddi var asiri da hareket nasil.kilo aldiricam bilmiyorum bi yardim lutfen