Benimo bizimkide içmiyordu kasıkla içirdim bi süre 2 tane sulugu var içmiyor ikisindede gülüyor dişini kasıyor agzındayken bardakla içiyor bizimki zamanla alısıyolar susuyunca öyle bi içiyorki suan tam ihtiyacı olduğu zmaan değil yani tadım yapıyorsanız eger cok susamaz bizimki katiyen içmezdi tükürürdü alıstı zamanla