Ggzde çok haklısınız söz konusu evlatlarımız olunca insan her şeyin en doğrusu olsun istiyor , sırf bunun için kendi doktorumuza 3 kere arayıp ulaşmaya çalıştım da emzir ya da emzirme demesi için hiçbir şekilde bağlamadılar ama ben ne yaptım internetten takip ettiğim bir doktor var ona sordum kadın tak diye cevap verdi 😂😂