alininannesiiiiii Merhaba güzel anneler. Danışmak ve yardım almak istiyorum. Oğlum 17 günlük dün akşamdan beri kaka yapmıyor. Gazı var kaka yapamıyor ıkınıyor ve aglıyor. gaz damlası kullanıyorum masaj da yaptım ama fayda etmedi.deneyimli annelerden öneri bekliyorum
Annesionuyer alininannesiiiiii 5 güne kadar normalmiş. Biz fitil filan denemiştik 1 aylıktı dr kullanmayın dedi bağırsaklsrı kaka yapmayı öğrencekmiş hiçbir şey yapmıyorum sadece masaj.4. Gün yapıyor. Muayeneye götürdüğünüzde çatlak var mı makatta deyin dr bakar
Arasyldz alininannesiiiiii Bir çay kaşığı zeytinyağı veya bi çay kaşığı kimyonu kaynatıp süzün ılık bi çay kaşığı verinn bizdede 1 hafta önce öyle oldu denedik yaptıı kakasını şuan 22 qünlük olduk bi sorun olmuoo
Arenilay- alininannesiiiiii ıkınıp yapamayıp huzursuzlanıyorsa gliserin karsuk fitil atabilirsib tamamen bitkisel doktor banada çok zorda kalmadıkca kullanma ama ıkınıp ıkınıp yapamazsa kullan çünkü makat çatlağı gelişebilir demişti istersen acile geç orda fitil atıyolar ve rahatlıyor çocuk sonra düzene giriyor kaka yapması
Glshdsdn sanırım benim kızımda kabız 2 3 gündür ıkınıyor ağlıyor gazını çıkarabiliyor baya ama kakasını yapmakta gün içinde yaptığı kaka sayısı azaldı