Karas Kızlar günaydın oğlum 10 aylık . Bi kaç haftadır ek gıda o kadar az alıyorki hele son iki gündür neredeyse almadı yani o kadar az yedi. Sık sık meme istiyor ek gıda pek yemediği için bu ara daha da arttı isteği. Bu ara geceleri de bezini pek doldurmuyor normalde taşacak duruma gelirdi. Sütüm bence yetiyor çünkü emdikten sonra hep kontrol ediyorum süt var. Kilosu 12kg bi süredir bu civarda artış pek yok gerçi kilosundan dolayı değilde kendisi için endişelendim çünkü bu ara extra huysuz yani ne durumda anlayamıyorum fikir verebilir misiniz ?
Mom62636362 Karas dişten dolayıdır diye düşünüyorum, benimkiler de o dönemlerde hem biberonu hem de kaşığı reddediyorlar çaresiz kalıyorum ama annem zorlama diyor, rahatladıklarında bunu telafi edicekler endişelenme diyor
Zeynephatice Karas bizim halen aynı yalnız olursak sürekli memede çok bişey yemez ama herşeyden veririm tadını bilsin diye doymasa ağlar diye düşünüyorum huysuzluğuda diş olabilir dönemsel olabilir.kiloya takılmayın benimki 16 aylık 12 kilo eminim bizden daha az olanlarda vardır
Karas Reyna aslında çıkardı patladı patlayacak olan dişleri 6 tane var şuan görünürde de başka yok gibi ama bilemedim :/
Karas Mom62636362 huysuzluğu açlıktan mıdır aslında tek derdim o çünkü bu ara eskisinden daha huysuz dışarıda falanda durmuyor her günüm krizlerle geçiyor. Umarım diştir patlattı görünürde olanları ama bilmiyorum ya
Sumeyyebaglan Bizde de aynı durum var malesef. En sevdiği şeyleri bile ağzına sürmüyo hep meme istiyo daha doğrusu sadece emiyo ve endişeleniyorum kilo vercek diye.Ben dişe bağlıyorum çünkü damakları patlamış ve dünden beri elimi sürünce bi sivrilik geliyo. Muhtemelen sizinkide dişten ötürüdür
Karas Zeynephatice yok yok kiloya asla takılmıyorum zaten fazla kilosu ki zayıfta olsaydı sağlığı önemli, tek derdim açlıktan huysuzlanmasın yavrum emin olamıyorum çünkü :/
anneoldumkiben Karas bnce sıcaktan benimki 8 aylık 3 gündür havalar çok ısındı. İştah kalmadı sürekli su içmek istiyor kaşığa su koyuyormş gibi yapıp biraz yemek verebiliyorum 😐
ikizbabymom Karas sıcaklar iştahlarını etkiliyo malesef tabi memeye güvenmesi var bi de kilonun durması bazen gerilemesi olabilir maşallah gayette güzel kilosu benimkiler 21 aylık 10.5 11 kilolar 5 dk totoları yer görmediği için yediklerini yakıyolar çok iştahlı da değiller ama bence zayıf çocuk iyidir hantal olmaz
Karas ikizbabymom aynen zayıflık kiloluluk olayına bakmıyorum hiç ya sağlıkları yerinde olsun yeter, oğlumda aşırı hareketli 1dk durmuyor yerinde o yüzden de kilo alımı durdu zaten sadece tek derdim aç kalmasın huysuzluğu açlıktan değildir inşallah diye :/
ikizbabymom Karas evet asıl mesele bu zaten ben de kaşıkla dolaşıyorum evin içinde.Özellikle kızım süt versem akşama kadar yok demez ama yemek diyince kaçıyo çocuk benim amacım da asla kilo almaları değil istemem de sadece vücudu vitamin proteinden eksik kalmasın istiyorum