Sadece anne sütü alıyor son bir haftadır o kadar huzursuz ki bağırıp yatıyor sadece meme emince rahatlıyor saatte bir resmen. Diş vs belirtisi yok henüz. Bu çocuk doymuyor olabilir mi?mama takviyesi yapmalı mıyım? Çişini yapıyor kakası da ortalama 2günde 1. Bu zamana kadar çok iyiydi son 1haftadır böyle