Ozbek42 5 ay 23 günlük bebeğim var 4. Ay atagı gibi bu ayda da var mı ?? Uyuyamıuor uyusa cok az uyuyup kalkıyor hep ağlıyor huzursuz.. meme emmek istemiyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım.. aşıro sakin bir bebekti suan afalladım 😔😔
Mirac_21032019 Ozbek42 bizde 5 ay 20 gunluguz gunduz uykularimiz cok kotu tilki uykusu resmen 5 dakka 10 dakka asiri salya akisi var buyuk ihtimal dis gelicek.
Ozbek42 Lindamom uykuya dalmakta zorluk mu çekiyor ? Tam daldı derken kalkıyor mu mesela ?? Diş belirtisi de yok bizde ablamadım 🤦♀️
Lindamom Ozbek42 aynı dün zorla uyudu saatlerce huzursuzdu ağladı pek emmedi kaşıkla sütümü verdim o şekilde içti resmen
Ozbek42 Lindamom destekli mi uyuyordu ? Ben kendi çapımda bi uyku düzeni oluşturdum az destekli olarak kendi uyuyordu kucakta sakinleştirip gözleri kapanmadan yatagına koyuyordum orda uyuyordu şuan hep benle uyumak istiyor.. inşallah düzelir.çok çabalamıştım uyku düzeni için şuan hepsi bozuldu 😁
Lindamom Ozbek42 o kadar aynıyız ki hergün aynı saatte emer yatağa koyardım uyurdu şimdi uyumuyor saatlerini geçiriyor
Mirac_21032019 Ozbek42 daha cok erken uyku duzeni icin.Benim 27 aylikta bi oglum var uyku duzenini ancak 8.9 aydan sonra saglayabilirsiniz.Bunlarin ataklari olacak dis donemi olacak uyku duzeni bozulacak hep bunlarda.