Cemre_61 Ozge8_ bana da alerji gibi geldi canım doktora sorman iyi olur çünkü alerji ise süt ve süt ürünlerini kesmen gerekir isilik ise hergün duş aldır bide bepantol krem ince tabaka halinde sürmüştüm ben doktor önermişti
Deletedmom_29 Ozge8_ kaç günlük? İlk dogduklarinda oluyor böyle. Benimkinin geçmedi ve atopik dermatid cilt teşhisi koyuldu ama bu kadar küçükken bir teşhis koyulamaz çok küçük görünüyor
Emirin_Annesi10 Ozge8_ yenidoğan sanırm. Yenidoğan isiliği gibi havalarda ısındı genelde olur her bebekte duş aldırın sıksık
Aysetugra Ozge8_ oğlum 8 aylık sadece kollarında var böyle. Doktor 1 hafta 10 gün takip edelim geçmezse bakarız dedi. Şimdilik sıcaktan isilik olmuş gibi düşünüyoruz. Hergun yıkayıp sadece zibinla tutuyorum terleyince de oluyor. Senin bebiş de Inşallah alerji değildir. 🥰
Cemre_61 Ozge8_ vücutta var demediğiniz için bana da alerji gibi geldi canım ama yanlış yönlendirmekte istemiyorum tabi çünkü kakasında mukus var mı huzursuzluk var mı tuvalet rengi nasıl bunlar da önemli bide eskiler hep bebekte anne karnındaki deriyi atmak için böyle sivilceler olur der doktora danışın ki içinizde rahat Etsin alerji ise de ona göre önlem alırsınız erken yakalamak baya fayda sağlıyo eltimin bebeği de böyle olmuştu yüzü isilik sanmışlardı karıştırılabiliyor 🌸
Lavde12 Ozge8_ isilik yayılıyor, yuzunden boynuna sıcaktan, bir anda olmuyor her yeri. Bana isilik gibi geldi, duş aldırıp rahat şeyler giydirin bence çok sıcak havalar
Mina0202 Aysetugra kollarının resmini atar mısın canım benim bebeğimin de sadece kollarında var isilik mi alerjimi anlamadım bi kaç gün takip edip doktora götüreceğim
Anekdot Cemre_61 merhaba kizim 2 aylik onunda sadece kolunda var ama boyle beyaz degil ici sadece kirmizilik var iyilik midir acaba yaşadığımız şehir sicak
Cemre_61 Ozge8_ takip et canım benim her gün ılık duş aldır nemlendir yüzünü geçerse zaten sıkıntı yok geçmezse ihtimaller aklında bulunsun 🥰
barbiee Ozge8_ egzama olmuş kuruluk varmı yanaklarinda bizimde ayni böyle oldu doktora gittik mustela nemlendirici verdi simdi pamuk gibi iyileşti
Busranixx Ozge8_ Benim bebeğimde de vardı aynısı doktor bu çoğu bebeklerde oluyor cildi kuru nemlendir geçer dedi. Biodermanın kremini aldık eczaneden her gün sürüyorum. 1 2 güne geçmişti bizimki sizinde öyledir büyük ihtimal çünkü benim bebegimde de sadece yüzündeydi.