Adet tarihim 28 haziran yani bgn olması gerekiodu 16 Haziran’da ağzımda ilk bebegimdeki gibi tat vardı ama testte henüz çıkmaz die test yapmadım
Bir hafta sonra 23 Haziran’da iki ayrı testte pozitif çıktı
24 haziran (yani 23 günlük) bhcg 8 çıktı
25 haziran (yani 24 günlük) bhcg 18 çıktı
Gününe ve tat hissettiğim tarihe göre ve testte bariz çift çizgi görmeme gore hcg sayıları düşük değil mi
Sizce sağlıklı normal bı ilerleyiş mi yoksa bı problem mi var
Bu arada bebeğim 6 aylık ikinciyi istemiyorum
4 aydır düzenli günü gününe adet görüorum
Yumurtalama günü dışında ilişki oldu nasıl pozitif çıkıo anlamıorum