Ben aynı gece sabaha karşı uyandım kız için. Kafam sallanıyordu . Midem bulanıyordu kafam feci zonkluyordu deli gibi üşüyordum . Çok ateşim çıkmıştı . 2 gün kendimde değildim walla . Kızıma bişi olmadı ama çok şükür iki gün sonda iyileştim . Anneme de aynı yan etkileri oldu .