O_mer27 seni çok iyi anlıyorum. Mesela dün kızım ne uyudu ne uyuttu baya berbatti. Eşim işte bi ara kendi kendime konusmaya basladım. Toparladım kendimi. Bagırqrak ağlıcam cocuk var. Cocuga bagıramam sabırlı olmak lazım sucu günahı yok içimde patladı sinirim. Elimden gelen bişi olmuyo gazınq cocugun, kimseyi cagırmak istemiyorum ay cıldırmalıktı dün