Balkus NazliHilal hastaneye götüreceğim bakalım tahlil falan yaparlar neyse çıkar heralde inşAlalh bişey yoktur geçer hemen 😞
Gamze38 Bizde öyleydik ateş kusma ve ishal canım bize Çeşme suyundan oluyor demişti doktor ama hiç Çeşme suyu içirmiyorum kızıma çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin 🤲
Balkupummm Gamze38 Ben bir yasindan sonra biberonunu , emzigini falan cesme suyuyla yikiyordum dustugunde bi sorun yoktu. Bidaha ellerini bile temiz suyla yikicam sanirim cok zormus gercekten 😔
Balkupummm Balkus Aynen malesef oglum gecen ayda antbytk kullandi agir bi grip gecirdi , suanda da kullanmaya basladik.Hastanede serumlarda dusurmedi fazla atesini. İshalle basladi oglumda insallah sizde baslamaz ates ve ishal cok zor
Gamze38 Balkupummm kesinlikle çok zordu hem bizler için hemde yavrularımız için bizimki aşırı ishaldi günlük 10 , 15 bez değiştiriyordum
Balkupummm Gamze38 Bize doktor bi toz verdi iyi geldi biraz o ogluma. Bide yagsiz biraz lapa yayla corbasi yaptim ben zorla yedirdim ondan.Su bile icmek istemiyor. Karin agrisindan uykuya dalamiyor yavrum. Bide o dusmeyen ates olunca iyice halsiz dusuyolar 😔
Fitifiti Balkus Ateş anında göğsüne,sırtına ve ayak altlarına masaj yapıyorum. Ateş düşüyor. Hastalık süresinde udi hindiyi her sabah aç karına 1 çay kaşığı içiriyorum. Çörek otunu kahvaltı sonrası.
Balkus Fitifiti ben uzun zamandır udihindi kullanıyorum ama tadı kötü olduğu için içmiyor iki defa zorla içti gerisini attı 🤦🏼♀️
ZehraSareMom Balkus Dünden beri biz de atesliyiz 38 39 hep atesi kızimin bizde yüksek seviye de idrar enfeksiyonu cikti dün geceyi hastanede gecirdik bence gidin hemen vücutts enfeksoyon varsa daha da ilerler.
Balkus ZehraSareMom gittik karnında ve kanında enfeksiyon çıktı idrar tahlili vermedi kızım çok uğraştık ama yapmadı. İlaç verdi antibiyotik falan ishali de var napıcaz bilmiyorum
Faray Balkus ah kızımda yakalandı, şiddetli ateş ve ishal takip etti, kan ve gaita tahlili temiz çıktı şükür, doktorumuz salgın var dedi.
Balkus ZehraSareMom size ilaç mı verdiler iğne mi. Bizim doktor iğne yazacağım dedi ben istemedim korktum ilaç istedim ama gel gör ki kızım asla ilaç istemiyor zorla verdim ama resmen psikolojisi bozuldu uykudan uyanıp beni ittiriyor ağzını kapatıyor. Olmadı gidip iğne yazdırayım 😣😣😣
Littlemomm Balkus çeşme sularından oluyormuş sanırım bizim çocuklarda da oldu çeşme suyu içirmeyin mümkün olduğunca.
ZehraSareMom Balkus Bizim enfeksiyon cok yüksek cıktı serum taktilar dün gece doktor 2 tane igne yazcam devaminda surupla devam etceksiniz dedi aslına bakarsaniz surup icirmek bize de cok zor olcak daha ince hic icmedi ama mecbur vercem
Balkus ZehraSareMom bizde ilk defa ilaç kullandık hiç istemezdim vücuduna ilaç girsin antibiyotik girsin ama dün verdim valla. Bugün içer mi bilmem nasıl vereceğimi de bilmiyorum en iyisi iğne 🤷♀️
3MelekAnnesi3 Balkus 1 ayda 2 kez bogaz enfeksiyonu oldu oglum ilkinde 5 gün ates dışında belirti vermedi 2.oldugunda 2 gün ates 1 hafta burun akıntısı tıkanıklık iştahsızlık ve hafif öksürük vardı ilkinde antibiyotik kullandık 2.de tylol öksürük surubu ve parol kullandık cok sukur suan iyi ama dediginiz gibi cocuklar da acayip Bi salgın var 2.kez hastalığa yakalndıgımızda abimin ogluda grip ve öksürük yasadı ablamında kızı grip oldu cocuklar hep iç içe oynamıştı 3 de yakalandı Biz covid testi dahi yaptırdık cok sukur negatifti test
Balkus 3MelekAnnesi3 ya evet bende parka götürdüm çok kalabalıktı çocuklarla iç içe oynadılar sonra hasta oldu. Ama kusma falan yok şükür ishali var enfeksiyon çıktı bizde kanında İnşAllah geçer bir am önce bu hastalık ya
mehfer Merhabalar benmde kızım 8 aylık bugün öğlenden ateş başladı 37 38 ilk defa 38 zi gördük ve bir türlü düşmüyor birde ishali var ne yapacam bilemedim
Balkus mehfer malesef ki sizde salgına yakalanmışsınız çok ilerlemeden doktora gösterin. Sizinki küçük daha geçmiş olsun 😞
Ahkalbim mehfer Benim kızımda sekiz aylık 2v3 gün ateşlendi 39 gördük hasteneye gittik ilk korona dediler ama ben eminim öyle olmadığına çünkü temaslı değiliz dikkat ediyoruz da o yüzden test vermedim başka hastaneye götürdüm orda kan verdik enfeksiyon çıktı 98 çok yüksek olması gereken 5 mis tekrar başka hasteneye sefk edildi 10 gün antibiyotik kullandım geçti şükür . Belirtiler yüksek ateş meme reddi yemek yiyordu ama öyle böyle emekleyen bebek gidemiyordu çok fazla uyku uyuyordu dış sanmıştım ama değilmiş