Rbsv canım ben ilk cihicconun almışım ama hiç içemedi kaldırıp çekmesi gerekiyordu çekti ama kaldıramadı sonra weenin eczanelerde falan oluyor ya hep minicik oluyor su için ondan aldım onunla içti ilk zamanlar 7. Ayında eşim pipetle meyve suyu vermiş o da çekmiş ben de sonra pipetle denedim baya kolay çekiyordu weenin pipetli olanını aldım 40 lira gibi bir fiyata bazıları çok pahalı weeden de memnunum eğer çekebilirse pipetli de çok kolaylık oluyor kolay içiyor