cocomelon33 Oykuaygun benim bebeğimde de oluyor sıvı ama kabız gibi zorlanıyor bazen kızarıyor sanki taş çıkıyor.Böyle olunca makat çatlağı oldu
Mom07374 Oykuaygun daha bugün doktoruma sordum ıkınmak iyi dedi 👍🏻 Makat kaslarını kullanmayı öğreniyor, ıkınsın bırak korkma dedi
Alminamom Kızım doğdu doğalı böyleydi 40 günlükken kasık fıtığı olduğunu gördük ameliyat oldu 44 günlük ken ıkınmaktan bağırsak düğümlenmesi olmuş ameliyattan sonra normale döndü bazen yaptığını bile anlamıyorum bezine bakınca yada kokudan anlıyorum
Alminamom Oykuaygun ama zaten makat çatlaklığı var yazmışsın canım geçmiş olabilir ama belki ondan oluyordur
Alminamom Oykuaygun kızım şuan 5 buçuk aylık 39 günlükken fark ettim şişlik vardı fındık ve ceviz büyüklüğünde olurmuş elleyince fark edersiniz zaten