Kızlar bazen sütüm oluyor doyuyor ama çoğu zaman emerken bağırmaya başlıyor süt bitiyor gelmiyor yutmuyor farkındayım memede bagırıyor sıktırıyor gelsin diye ama yok😔 doktor çok kilo almış dedi 23 günlük 1 kilo Almış mama verme dedi ama durduramıyoruz vermeden 90 cc den asagı da içmiyor doymuyor doktor da obez yapacaksın dedi çaresizim ben gibi olup ta sonradan sütü yeten var mı çok üzülüyorum haline çok ağlıyor doymadığı için😔mama vermeli miyim 😔