Miraycicek 4 ay 15 günlük kızım sabaha kadar çiş yapmamış . Ama çok terliyor terle mi atıyor acaba? Mardinde yaşıyoruz çok sıcak ince bi kusa kollu şort pijama ile yatırıyorum . Evin sıcaklığı da 26-27 derece zıbınla mı yatırsam tek acaba
Hilall-16 Miraycicek ben bir tek zıbınla yatırıyorum ev inanılmaz sıcak be benim oğlumds çok az çiş yapıyor sırılsıklam uyanıyordu hep 2 gündür zıbınla yatırdım dahs iyi uyandı sanırım terle attıkları için çişlerini az yapıyorlar bol su içir bence susuz kalmasın ciğerleri
Prenses-annesi1 Miraycicek 13 aylık kızım 1 bardak suyu bitirse bile bi kerette az çiş oluyor ama çok terliyor doktora sordum terle atıyor demişti
Ozlemay Miraycicek aynı postu bende açtım şimdi sonra sizinkini gördüm benimde bebeğim hiç çiş yapmamış kırmızı nokta kadar da kan var
Miraycicek Hilall-16 su içiriyorum gece de içirdim baya bende zıbınla yatırayım ya yazık bi de isilik oldu hep
Hilall-16 Miraycicek evet ya benimkide kızarmaya başlamış biz dayanamıyoruz ki sıcağa onlar ne yapsınlar ben gün içindede sadece zıbınla bırakıyorum gün içi dshs da sıcak çünkğ güneş vs çok terliyor rahatsız oluyor giyinmekten
Miraycicek Hilall-16 doğru ya gündüz daha sıcak sürekli yıkıyorum da isilikler iltihap falan kapmaz değil mi korkuyorum
Hilall-16 Miraycicek inşallah olmaz sürekli tenini serin tutmak gerekiyormuş yıkayıp hemen kurulayıp nemlendiriyorum koltuk altı kısımlarını özelliklerini boyun altını falan inşallah ilerlemeden geçer miniklerimizin vucüt kızarıklığı
Melekanne16 Ozlemay Bizimde öyleydi çok çok az yapıyordu yaptığı zamanda pembe leke oluyordu dün götürdüm doktora kan tahlili idrar tahlili ultrason röntgen hepsi yapıldı ama sonuç temiz çıktı hiç bişeyi yokmuş büyük ihtimalle terle atıyorlar sende doktordan gelince yazar mısın bakalım sizin bişey çıkıcak mı
Miraycicek Ozlemay susuz kaldığından mı oldu acaba geçen okudum bendeki çiş oksijenle temas edince de oluyor diyordu
Miraycicek Acelyaooacelya kaşıkla falan da mı içmiyor ben kaşıkla veriyorum bazen küçük çay bardağı ile alıştırma bardağı aldım onu kullanmıyor
dewamkee Miraycicek gecen sene kizim da oyle oldu sok oldum sabaha kadar cia yapmamıştı hemen doktoru aradik sordum dedi ki terle atmis sknti bol bol bol su ver
Ozlemay Melekanne16 bebeğiniz kaç aylık tabi yazarım. Bol bol emziriyorum da burnu tıkalı ememiyor mu acaba anlamadım ki çok canım sıkıldı
Miraycicek Melekanne16 bizimde geçen öyle pembelik oldu bezdeyim çiş havadaki oksijenle temas edince de oluyormuş sonra geçti bi daha görmedim
Ozlemay Tgbkrc kakada ki kandan besin alerjisi olup olmadığı anlaşılıyordu snaki canım. Bu çiş sıcvı yetersizliğinden oluyor küçücük bir kırmızılk ilk doğduğunda da olmuştu.
Kubra4745 Miraycicek böyle bir post arıyordum ki karşıma çıktı oğlum da gece boyu yapmamış emdiği halde ama çok terliyor korktum bir an şuan 2 ay 6 günlük normal mi yani hanımlar
Meltemabg7 Kubra4745 doktora danışmakta fayda var ama normal bir durum 😆 bebekler ilk doğdukları dönemler de geceleri tuvaletlerini pek yapmazlar bezini açtığı zaman yapıyorsa tuvalete götürün derim 🙋🏼♀️
Ozlemay Miraycicek ilk doğdugu günler gene olmuştu sütüm çok azdı doktor öyle demişti sıvı yetersizliğinden olmuş korkulacak birşey yok emmeye başladıkça gecer dedi sütüm gelince geçmişti gerçekten. Googleda da aynı şey yazıyor