Mirosunannesi esraeerdogann benimki hiç koydum uyudu bi bebek olmadığı için böyleydi korkmayın büyüyünce bi tık daha iyi mi oluyo yoksa biz mi alışıyoruz 😂
esraeerdogann Mirosunannesi benimde hep ağlayan bir bebek uyku deseniz yok sabah 7buçuktan beri ayaktayız toplasanız 1 saat anca uyumuştur bu saate kadar gecede zaten ya saat başı ya da 2 saatte bir uyanıyor Allah bir şekilde dayanma gücü veriyor 😂 analık zor 😁
Umutalim Bugün 2 aylık oldu asla uykuya dalamıyor kollarını bağlıyorum emzik emiyor yinede dalamıyor 16,saat uyumadığını bilirim😕
Mirosunannesi esraeerdogann inanır mısın eczaneye sordum 🤫 4 yaşından başlıyomuş öyle damlalar yani ben bebeğime kıyamadığımdan 15 20 dk uyku mu olur günah ama malesef 🤪