minigim24_ ateşi çıkınca huzursuz oluyor ağlıyor bide uykuya dalmadan ilk gün zorluk çekiyorlar 24 saat takipte kal alırsın ateş konusunda benim iğneden 6 saat sonra çıktı ateşi calpol verdim çay kaşığı 4.saat arayla sonra sabaha karşı çıktı Bi kez daha verdim ve bidaha çıkmadı kuzum öyle de atlattık 4.ay aşısında 2.ay ateş yaparsa gelir gelmez Bi çay kaşığı calpol vericem doktorum söyledi en azından ateş sıkıntısı yaşamaz