Smyra58 aç mı kaldı acaba, veya başka bir rahatsızlığı olabilir mi allah korusun.
İkinci doğumumda bebek sürekli ıkınıyordu kesintisiz, biz şaşırdık yenidoğan bebek böyle ıkınır mı daha ne gazı hemen dedik.
Bebek hemşiresini çağırdık, meğer bebeğim inliyormuş, hemen yenidoğan yoğunbakıma yatırdılar.
Aç olduğunu düşünüyorsanız da kimseyi dinlemeyin takviye verin
nerde doğum yaptınız