Merhaba sevgili anneler, neredeyse 2 ay oldu doğum yapalı. Az önce iç çamaşırımda farkettim tam dikiş yerime gelen kısımda kan lekesi var baktım sezaryen dikişimin orta yerinden gelmiş hafif sızıntı şeklinde devam eden bir kanama yok, batikonla sildim. Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Zorladığım için mi oldu acaba, bebeği kaldırırken, kucaktayken falan zorladığım anlar çok oldu. (Doktoruma sordum, henüz cevap gelmedi bekliyorum.)