Herkese merhaba vicdan rahatlatmak için mi yazıyorum bilmiyorum ama yalnız ben mi böyleyim merak ediyorum.. 2,5 aylık bebeğimin gece 12 gibi bezini değiştiriyorum (bu arada slepyy naturel kullanıyorum ) daha sonra sabah 7 ye kadar bir daha dokunmuyorum çünkü gece değiştirmeye kalksam ağlıyor emmeyi reddediyor uykusu açıldığı için lütfen yalnız olmadığımı söyleyin 🙏🏻 Pişik durumu söz konusu değil