DuruMomm Bebeğim 28 günlük. Sağ gözü sanki daha bir sağda gibi kaymıs gibi duruyor. Gözünü acıp baktıgında su iguanalad gibi bakıyor bana. Bu bebeklerde normal bir durum mu. Kalıcıdır diye cok korkuyorum. Zamanla düzelir mi
Ozge8_ DuruMomm bebeklerde ılk zaman şaşılık normalmiş şaşılık da degil aslında cok uzagı goremedıklerı ıcın renkleri ayırt edemedikleri ıcın korkmayın duzelıyormuş göz muanesine gittiniz mi acaba
DuruMomm Ozge8_ hayır gitmedim.sol göz normal yerinde bakıyor ama sag göz daha bir dısarı tarafa dogru duruyor. Burna yakın değil yani kulaklara dogru kaymıs gibi. Korkuyorum acıkcası.