Kızlar gece banyoyu yıkarken kendimi kaptırmışım,bebeğe gitmesin diye banyo kapısını da kapatmıştım. 40 dk çamaşır suyuyla temizlik yaptım😔sonra çıktım midem bulanıyor,başım dönüyor. Hemen temiz havaya çıktım yoğurt yedim falan ama hala fenayım. Çok korkuyorum birşey olur diye,kocam da işe gitcek yarım saat sonra izin de alamıyor. Çamaşır suyuyla bu kadar uğraşan var mı ya😔Başına gelen😔Başka bir deterjanla karıştırmamıştım,sadece çamaşır suyu.