MerveGl- Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına girecek ben daha adet olmadım. Bu aralar ayakların çok şiş ve varisler oluşmaya başlamış 😕 öyle uzun süre ayakta duran biri de değilim aslında. Çok ağrı yapıyor bu ara. Adetsizlikten mi oluyor sizce ?
2maviboncuk MerveGl- bende 8aydır olmuyorum doktora gitmeyi düşünüyorum en yakın zaman ama herkez diyo çoğu iki yıl olmuyor 2yıl olmazsam naparım her ay adetmişim gibi karın ağrısı yaşıyorum inşallah bi bilgisi olan yazar
Merve MerveGl- ayak şişmesini bilemem ama varisin nedeni regl olmamak değil. Varis bir kalp damar problemidir