2maviboncuk 8aylık bebeğim grip olmuştu antibotik kullandık yeni iyileşti bir gün rahat etti dedim bu gece yine burnu tıkandı rahat ememiyor ağlıyor ne yapsam geçer sürekli serüö fizyolejikle temizliyorum ama yine ayni
Melindaninannesi 2maviboncuk serum fizyolojik damlattiktan sonra burun aspiratöru ile çekiyor musunuz ?
Belciminannesi 2maviboncuk eczanede okyanus suyu var fıs fıs çok iyi gelir büyüklerede bebeklerede anında açıyor
2maviboncuk Belciminannesi ondan var ama kullanmadım hiç doktor serum fizyolejik önerdi onu kullanıyorum devamlı bi denerim onuda inşallah açar teşekür ederim