edsn1 ben gittigimde bebegim daha 1 haftalikti ve durmaksizin agliyordu bu sebeple gitmistim bircok tahlil istemişti daha fiyati belli olmadan demistim fazla tutarsa devlette yapalim mi diye tabiki hatta acilden girin hemen isteyin tahlilleri demisti kabul ediyor yani ama sen orda yaptirmayacaksan ilk once devlete git kan sayimini falan yaptir tahlilleri aldigin gibi suzan hanima gidersin birde randevu almak zor onceden al randevuyu