iyi geceler herkese arkadaşlar bilği sagibi olanlar lütfen yardımcı olsun rica ediyorum salı günü görümceme rahimden biyopsi yapılacak ve biz 1 buçuk aydır bugünü bekliyoruz ama görümcemin adet gününe denk geliyor, galiba sancılanıyor günü yaklaşıyor eger adet olursa işlem yapılmaz mı yada önerebileceğiniz adet geciktirici varmı işe yarayan bise işlem yapılmaz tekrar gün atarlar gibi geliyorda korkuyoruz işe başlayacak 15 gün sonra tekrar başa atarlarsa nasıl izin alacağım iş yerinden diye endişesi var 😐🙄😌