Xsude01 Bebeğim 2.5 aylık beşiğe ve emziğe nasıl alıştıra bilirim beşikte yatmıyor illa benim yanımda kokumu alarak uyuyor. Emzikte bilemedim damaklı almıştım almadı damaksız aldım ben tutarsam ağzında anca öyle nasıl alıştırabilirim
Woody Xsude01 daha çok küçük. Kolunuzu istemesi doğal. Bir kıyafetinizi tehlike oluşturmayacak şekilde beşiğe koyabilirsiniz
Esen_93 Xsude01 ah be canim 2 bcuk aylik bebegin masallah ne guzel uyuyomus. Biz o zamanlar gecenin bilmem kacina kadar uyusun diye besik sallardik. 8 aylik oldu. Artik sallamayi biraktirmaya calisiyoruz. Bi de benim kizimda elimi tutmadan uyumuyordu. Normalde de kucaktan inen bebek degildi. 8 aydir bittim yani. 🤦🏻♀️
monalissa Xsude01 bizde tam iki aylığız, bir sürü emzik aldım, avent soothieyi daha iyi tutuyor, genelde onu tutuyor bebekler, deneyebilirsiniz
Saripapatyamm Bnde çocuğuma alismiyor emzige demiştim ama farklı emzik deneyince tutabilmisti gerçi yine çok kullanmadı ama tutmuştu marka deneyin basitinden pahalisina eğer çok tutsun istiyorsanız Philips avent in ultra air ya da soft emziği var genel olarak bebekler tutuyor denemenizi tavsiye ederim
Xsude01 Saripapatyamm Damaksız aldığım philips avent zaten ama tutmuyor daha doğrusu tutamıyor diliyle emmeye çalışırken atıyor ağzında tutmayı beceremiyor
Fatmabkdmr Canım Avent al. Soft ucu olandan onları tutuyorlar. Eğer olması bibs emzik dene kauçuk olanlar var ya onu da bakabilirsin