annecik344 ben. 3 ay a kadar hep bir mücadele zorlama çabalama ama yok. Yoğun bakımda kaldı bidahada çok zor oldu. Genelde sürekli sağarak verdim. Sonra pes ettim. Bir ay hiç emzirmedim meme görmedi resmen. Sonra 1 2 gün kadar aç bıraktım yani biberon vermedim kaşıkla sağarak verdim. Biberonu tamamen kestim. 4 aydan sonra emmeye başladı âuan 6 ay a girecek hala emiyor çok şükür. Çalışan anneyim. Ben evde yokken kaynanamda kaşık veriyor hiç kolaya maçıyım demiyor saolsun.