Melisbaha evet çok normal çünkü o henüz prematüre bir bebek, ben de prematüre ikiz annesiyim canım. Emmemesi çoooook normal öyle söyleyeyim. Yapacağın şey şu sen emzirmek için göğsünü kavrayıp ağzına veriyorsun ya, işaret parmağınla bebeğinin çenesinin altını hareket ettir yukarı aşağı hafifçe. Çünkü yoruluyordur o, henüz güçlü ememez, bu yüzden emmek istemeyebilir. Sütün için de düzenli sağım yaparsan artırabilirsin 2-2:30 saatte bir yapabilirsen sağsan çok iyi olur